كتبت : مريم يعقوب

فجرت الفنانة غادة عبد الرازق عدة تصريحات بعد تألقها في مسلسل حدث بالفعل حكاية تحت الحزام.

أكدت الفنانة غادة عبدالرازق، حاجتها المستمرة لرؤية تعليقات الجمهور الإيجابية حولها، والتي تشجعها في الاستمرار بتقديم أعمالًا رائعة.

قالت غادة عبد الرازق في تصريحات تليفزيونية:” فيه ناس بتقولي انتي حوت تمثيل وفيه ناس تقولي انتي غول تمثيل، وفيه ناس تقولي انتي الشخصية بتركبك لدرجة إن إحنا بنخاف منك.. وكل الجمل دي بتخليني أتمسك أكتر بالشيء اللي أنا بحبه”.

أضافت عبد الرازق قائلة: صراحتي وتعاملي مع الناس بيأذيني شخصيًا ، لكن جمل الناس وكلامهم عليا على السوشيال ميديا في كل حلقة بتتعرض من حكاية تحت الحزام بمسلسل حدث بالفعل، بتخليني اتمسك أكتر بالفن وأقدم الدور بشكل لايق.


واختتمت غادة حديثها: أنا بني آدمة زي أي حد وعندها مشاكل زي أي حد، وممكن أمر بأزمة مالية زي أي حد.. وممكن أتعب وأروح المستشفى زي أي حد وممكن أكون قاعدة في البيت عندي حالة اكتئاب ولامه شعري وقاعدة على الكنبة.. وممكن أقعد على الكنبة لمدة 4 أيام ولا استحميت ولا قمت.

يعرض حاليا لـ غادة عبد الرازق مسلسل “حدث بالفعل”، الذي تعرض القصة الأولى منه بعنوان “تحت الحزام”، يشارك في البطولة كلًا من غادة عبد الرازق، خالد أنور، سلمى أبو ضيف، بسنت حاتم، كريم عبد الخالق، وهو من تأليف فادي النجار، وإخراج هشام الرشيدي، سيتم عرض مسلسل حدث بالفعل حكاية تحت الحزام على منصة Jawwy TV الإلكترونية، يوم الأربعاء من كل أسبوع وكل قصة ستكون مختلفة عن الآخرى، وكانت بداية انطلاق العمل يوم الأربعاء 13 سبتمبر